Magamról

17 múltam évek óta. Diáknyúzó vagyok munkaidőben. Szabadidőmben keresem magam és azokat a dolgokat, amitől épülhet (belső)világom.

2017. január 27., péntek

Tizenhetedik nap

Ember tervez...főnök végez. Hétfőn már csak egy nap fog elválasztani a második fázistól. Egyeztettem Katával egy konzultációt, amit keresztbe szerveztek...
Újratervezés! Jó volt neki a mai nap. Már nagyon várom az új papírra írtakat. hoppá! Előtte mérlegelés. Csak mérjen a mérleg- gondoltam magamban-, mert akkor négy-öt kilót legalább fogytam. Úristen! Négy kilóval vagyok alatta a rémálom-határomnak! Kata nagyon boldog én csak visszafogottan. Három éve nem jártam errre. Meg lett az első cél. Tovább kell menni, még messze a szakaszhatárom. Nyugtatom magam, hogy ne lelkesedjek, mert akkortól kezdődik a lazulás. Van egy kis hurrá és van sok tovább...
Hála az égnek bővült a repertoár, amiből garázdálkodhatok. Nem mentem bevásárolni, mert akkor nem tartanék ki keddig. Motiváló túróért elrobogtam, az meg nem volt. Ilyen a formám, de lesz jobb is...
Keddtől jön a paradicsom és a hagyma! Végre!!! Túrót erősíti a joghurt tejtermékfronton. ezzel már ellennék sokáig. A gyümölcsökkel visszakaptam szinte mindent, amit szeretek.
Hazaérve felpróbáltam újra az egy számmal kisebb nadrágot és belefértem! ez legalább nyolc kilót jelent.
Ma a mango-őszibarack italt kóstoltam meg. Szeretem mindkettőt és nagyon jó lett az íze a shakerben is, de... nem sűrűsödött össze. Ittam, ami már azt üzente, hogy ez nem kaja. elmaradt a kanál használata. tényleg jó lehet nyáron, de nekem nem pótolta az evés érzését.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése