Magamról

17 múltam évek óta. Diáknyúzó vagyok munkaidőben. Szabadidőmben keresem magam és azokat a dolgokat, amitől épülhet (belső)világom.

2017. január 10., kedd

Nulladik nap

Sosem teszek új évi fogadalmat, mert január 2-án el szoktam bukni. Most arra gondoltam, hogy hagyom történni a dolgokat ( amúgy sincs bele szólásom). 
A tavalyi évben elengedtem egy dolgot, már nem kell görcsölnöm, ettől visszatért a huszonéves lazaságom. Nekem ez nagyon tetszik. Nem is gondoltam, hogy az évek alatt mennyire belemerevedtem a dolgaimba. 
Egy betegség kellett, hogy kimozdítson. Új évben nem fogadalmam van magamnak, hanem jó tanácsom: Élvezd, ami adatik!
Innen szemlélődve két dolog ugrott elém az elmúlt héten.
A Facebook-on egy játék. kommentelni kellett egy kérdésre. Nagyon ritkán szoktam, mert én inkább kukkolós-likeolósnak (talán így írandó) tartom magam.
Megtettem és megnyertem a négy havi bérletet. Nincs több kifogás! Angolul kezdek tanulni.
Ezzel egy időben jött a másik problematikus területen is egy lehetőség. 
Konzultáció Tomán Szabinával.  Írtam az újonnan nyíló szombathelyi üzletébe. jött a válasz, hogy 9-én 11 óra.
Hétvégi szakadó havazás után kamikáze biciklisként érkeztem, percre pontosan. 
Elvonultunk egy szobába, ahol a szokványos kérdések ( név, magasság, testsúly, betegség)  mellett eddigi próbálkozások is szóba kerültek. Közvetlen volt, így azt is elárulta, hogy ő is most kezdte az első szakaszát. ezen kicsit megdöbbentem, mert szerintem jó alakja volt, de az mondta, hogy önmagához képest kövér. ( A súlyáról annyit, hogy 12 évesen voltam ennyi!) Jó volt, hogy mesélt a családjáról, akik nem modell alkatúak. Láttam, hogy ő is emberi és hasonló problémáink vannak. ( Volt vele egy cuki  kölyök kutyus, aki egy régebbi kutyusunkra emlékeztetett.)
Elmondta a lényeget. Kicsit hanyadt vágtam magam. Négy napig gyakorlatilag zöldség a fehérjével. Legutóbb három napig bírtam hús nélkül. Mi lesz ebből? A zöldség is nyers vagy párolt, negyedik naptól a csirkemell is.
Négy liter folyadék, nekem nem problémás, bár utóbbi időben már a két litert is alig súroltam és az is egyenletlenül elosztva, főleg délután.
Ő is ebédre evett egy terméket. Megkóstoltam, finom karamell íze volt. ( Ma is tanultam valami újat. Eddig mindegyik fehérjeporos diéta nem sikerült, mert csomós maradt vagy leragadt a por. Ma jöttem rá, hogy rosszul csináltam. A helyes sorrend folyadék és rá a por! )
Utána elkezdtük válogatni az egy  heti adagot. Nekem az édesnél az volt szempont, hogy csokis legyen. Az agyamat így jobban be tudom csapni, hogy IGAZI édességet eszik. a sósnál, pedig az intenzívebb ízeket kerestem és a krutonosakat. ( Az italokat meg sem néztem, mert így is kevesebbet eszem, ha még ennél is kevesebb lesz, akkor nehezebben fogom bírni.)
Hazaérve jött a jobbik rész, a hűtőből kiettem mindent, ami holnaptól tilos. Extrém volt a szalámi-virsli-kenyér-paradicsom után kakaó-fahéjas csiga-natúr joghurt elegy.
Hát nem tudom mit hoz a holnap!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése