Magamról

17 múltam évek óta. Diáknyúzó vagyok munkaidőben. Szabadidőmben keresem magam és azokat a dolgokat, amitől épülhet (belső)világom.

2017. január 14., szombat

(Nagyon várt) Negyedik nap

Hurrá, túléltem! Eddig csak három napig bírtam ki állati fehérje nélkül. Igaz másként sem pótoltam az elvesztegetettet. Végül már azt mondtam, hogy bármilyen húst megennék, még párizsit is! Most nincs így.
Este becsomagoltam mindent, hogy ne járjak úgy, mint az első nap. Reggelre már tudom, hogy az almás-fahéjas zabkását fogom enni, mert az íze és állaga is tetszik. a pörgős második óra után már venném magamhoz a dolgokat, amikor kollégám jön szerelni a táblát. 
Addigra már kikevertem magamnak a tejcsokoládés desszertet. Majdnem leültem, majdnem a leveshez szükséges mennyiségű víz kellett hozzá! Kellemes mousse állagúra állt össze. ( Először életemben 14. születésnapomon ettem ilyet, amikor fővárosban nyaraltunk. A család somlóizni szeretett volna, de késő délután, amikor megtaláltuk a cukrászdát már csak 1-1 parfé és mousse volt. Elosztottuk, én a mousse-ból ettem. Utána évekig őriztem a papír poháralátétet. Ciki, hogy mindegyik íz valamit felhoz a múltból.)
Egésznapos rohangálás és a régi diákok élménybeszámolója után beterveztem az ebédet. A kókuszos desszertről az jutott eszembe, hogy szaloncukorban a kedvencem és mindig a Bounty szeletet juttatja eszembe. ( Jók ezek az ízek, mert ha ez jut róla eszembe, akkor az agyam arra asszociál, hogy édességet eszem. Az édesség elindítja a szerotonin termelést és nem lesz hangulatingadozás. ez egy agybecsapós diéta.)
Egy órakor mentem volna, hogy a gombámat és a husimat egyem, de a hadkieges tartott előadást. A szimpatikus férfiemberrel utána elbeszélgettünk sok mindenről. Rég voltam ilyen  nyitott mások felé, azt hiszem most értem meg a "most élsz" filozófiát.Huszonévesen tele voltam energiával és élettel, ami betompult a mindennapokba és gépies cselekvések váltották fel, egy lettem az ember-robotok közül. 
Annyira jól sikerült a beszélgetés, hogy elkéstem a kozmetikustól. Nehezítő körülményként még a hó is szakadt, napközben az eső is. Kicsit kamikáze volt így közlekedni biciklivel, ha fékeztem csúszott.
a kezelés előtt megdicsérte a bőrömet. Tény, hogy rég volt ennyire hidratált! Örülök, hogy nem hiába döntöm magamba a vizet! a gyorsav higitása mellett ezek szerint a szöveteket is tölti nedvességgel.
Gyors füzetvásárlás után hazarobogtam, mert várt rám a nyelviskolai első órám! 
A boltban gomba és uborkakészletet töltöttem fel. Csak kicsit nézett furin a kiszolgáló, amikor arra kértem, hogy mondja meg a két csirkemell sonka közül, melyik mennyi húst tartalmaz. Utána nevetve meg is kérdeztem, hogy  kapott-e ilyen kérés a csemegepultban. Azt mondta speciel ilyet még nem.
A lakásba érve vettem észre, hogy ottmaradt a munkahelyemen a shaker a nagy rohanásban. Még jó, hogy van a régi! abba dobtam bele egy tiramisu ízű port. ( Még mindig nem lett a kedvencem.)
Robogtam tovább az órára, ahol nem tartottunk szünetet, így a víz kiment belőlem. Kezdett fájni a fejem, de rohantam, hogy a sulit nyitva találjam. Már annyira lehűlt a levegő, hisz 20.15 volt, hogy a csapadék ráfagyott a járdára. A mozinál elsőre nem tudtam feltolni a biciklim, mert vagy az csúszott vissza vagy én állóhelyben. tisztára egy burleszkben éreztem magam! Alig jártak az emberek, így nem látták Mr. Bean  féle bénázásomat. Alig két percet töltöttem a suliba, míg felmarkoltam az otthagyott szatyrot. Nagyjából akkora értem haza, amikor a sósat szoktam enni, de most még édes és a sonka sem volt meg. könnyűt kellett keresnem, így a kajszis túródesszert csúszott le. ( Közben eszembe jutott, hogy a joghurtok közül is ezt az ízt szeretem.) 
Valdor csirkemell sonka tartalmaz 80% húst, ezért egy felszeletelt kígyóuborkával egyetemben vacsoraként végezte. Ekkor jöttem rá, hogy milyen intenzív az íze, eddig ezt a kenyér és a zöldség elnyomta. 
Arra is rájöttem, hogy azért is sózok intenzívebben a kúra alatt, mert akkor még jobban kívánom utána a vizet. Hát ennyi.
A zöldségleves krutonnal nem lesz a kedvenc, sem színben, sem ízben nem jött be. Egyetlen pozitívuma a kruton volt, ami kicsit élvezhetőbbé tette az élményt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése