Magamról

17 múltam évek óta. Diáknyúzó vagyok munkaidőben. Szabadidőmben keresem magam és azokat a dolgokat, amitől épülhet (belső)világom.

2017. január 10., kedd

Első nap

Tegnap este még főztem egy adag borsmenta teát, cickafarkkal. Üresen hagytam, ezt vittem magammal a suliba. Soha nem teszem többé, mert a borsmenta illatától nem tudtam inni belőle óránként ahogy terveztem. Helyette maradok a csapvíznél és csak hétvégén turbózom fel teával a folyadék fogyasztásomat.
Megfogadtam, hogy a termékeket véletlenszerű sorrendben eszem, 
Shakernek a régi Herbalife-osat használom. Már reggel rájöttem, hogy ez rossz ötlet. két dolog miatt is. Első, túl nagy a mérete, mert fél literes adagokhoz lett méretezve. A legnagyobb folyadékmennyiség az 150 ml ennél a metódusnál. Elveszik a falra és a kezemre kenődve, ahogy megdöntve próbálom kivenni a pohárból. Ez ekkora mennyiségnél luxus!
A darabkák beleragadnak a shaker tartozékba, ez a második ok. 
Véletlenszerű reggelimet még a fél órás felkelés utáni határon belül eszem meg. Zabkása ízű bent marad a kedvencek közt, már csak szilárdabb állaga miatt is, alig 1 dl víz kellett hozzá. Itt még megittam a két pohár vizemet gondolva arra, hogy elfelejtek inni.
Vakon választok és bekészítem a vizes flakont teával töltve, a poroszacsikat. Megnyugszom és ezzel a lendülettel elfelejtem vinni a zöldséget. (Erre délben ébredek rá.)
Első óra után rohanok shékelni,  sikerül a sztracsatellát kifogni. Nem a kedvencem az íze és még híg is! Ezt hiába vártam, hogy sűrűsödjön! Iszom a pohárból. Viszont jól telit. három óra múlva még csak 2 pohár teát ittam meg, mert túl erősnek éreztem. A fejfájás emlékeztet evésre-ivásra.  Jön a karamellás csokoládé desszert. Ez legalább sűrűvé vált, ami kimostam a shaker tetejét. Hurrá! Kanállal eszem, teljes átéléssel! Lassan , élvezkedve! Iszom utána a vizet, ez még jobban eltelít. 
Utána küldöm a teát is, a majdnem 1 liter délutánra hatni kezd. ( A suli WCpapír fogyasztását fel fogom lendíteni.)
Délután, mintha hasonló íz lenne. Igen, sikerült ugyanolyat húzni! A karamellát még mindig nem érzem benne, még a darabokban sem! ( Szeretem ennek ellenére, mert a 1,5 dl-vel ez a legnagyobb adag.) 
Délután az elfelejtett zöldség helyére nyomom be a sok-sok vizet, két liter lemegy 2 óra alatt.
Négy órakor még bekanalazom a csoki desszertet, ami hasonló, mint elődei. Állagra, ízre jó. Lassan élvezkedem.
Otthon megiszom a reggeli tea maradék egy literét a vacsira evett felkarikázott, sózott kígyóuborkával. Kicsit csipte a számat a só, mert nem szoktam használni, de most kell. Sosem gondoltam, hogy ez milyen jól fog esni!
Most öt percenként ugrálok fel a blogom mellől, ami már lassan sport teljesítmény lesz!
Most arra játszom, hogy az utolsó, sós ízű port minél később egyem meg. Félek ez sem segít a gyomromon, ami nagyon üres!
Na, majdnem 21 óra, most megeszem a sósat! Hurrá! Curry-t húztam ki a csomagból. Gondoltam, hogy ez be fog jönni. Az intenzív, de nem csípős íze jól eltelített. Kanállal ettem, hogy tovább tartson. Azt hiszem ennél az íznél holnap kipróbálom a meleg vizet, mert ekkor teljesen leves érzetem lesz
Hű, túléltem a mai napot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése