Magamról

17 múltam évek óta. Diáknyúzó vagyok munkaidőben. Szabadidőmben keresem magam és azokat a dolgokat, amitől épülhet (belső)világom.

2017. január 17., kedd

Hetedik nap

Lehetne a napi mottóm József Attila után szabadon, hogy már egy hete csak a diet-re gondolok.
Ma reggelre csak a "napi adagom" maradt.
Igen, már egy hete csinálom anélkül, hogy az agyam nyolcezer kibúvót keresne, hogy miért ne csináljam és szétmarná az éhség a gyomromat. Nem inogtam meg. Nekem már ez is egy nagy eredmény.
Megünnepeltem magam. Régebben ilyenkor elrohantam egy cukrászdába. ( Két kedvenc is van. Claudia és a Rózsa.) rögtön kiválasztottam a kedvenc sütimet vagy egy habos csodát, jó sok tejszínhabbal és behabzsoltam.Most inkább más időtöltést kerestem! Csajos napot tartottam. Gary Chapman különböző szeretetnyelveket különböztet meg.
Az öt szeretet nyelvből minél többet bevontam kicsit a mai napomba: (Engem mindegyik működtet.)
Elismerő szavak -
A napom indulásakor egy reggeli angolos csoportban találtam magam. A tanár meglepődött, hogy a lecke összes feladatát megoldottam hibátlanul. Megdicsért.
Minőségi idő -
Régi főiskolás társammal ültünk be a Frey Caféba egy kis nosztalgiázásra, életmegosztásra. szeretem az olyan beszélgetéseket, amik akár évek múltán is ugyanott veszik fel a fonala, ahol abba maradtak. Vele ilyen egy beszélgetés. Ezt a találkozót is annak köszönhettem, hogy mentem konzultációra és a biciklim elé lépett. kiderült, hogy valami miatt nem csörög ki a telefonja nálam, mert szeptember óta csörög engem. Azon melegében meg is beszéltük a mai találkozót.
Ajándékozás -
Lehet az ajándék tárgyi és más formájú. Ha tárgyiasságában nézzük, akkor sok új heti zacsival leptem meg magam. Számom ra az is újdonság volt, hogy amikor döntéshelyzetbe kerültem, mennyire határozottan tudtam azt mondani, hogy mit nem szeretnék. Szuper jól felidéztem, hogy mit írtam le. A  zabkása minden formája és a csokisak jöttek velem a mostani hétre. Kíváncsian várom még a három sós ízt, amit nem próbáltam.
Nálam ebbe a kategóriába bele fér egy másik találkozás is. Katával. Ő vezeti a kirendeltséget. látszik rajta, hogy szívügye az egész. Valahol az ő személye segít át a dolgokon. Figyel, aggódik. Másik módszereknél ilyet nem kaptam, pedig igényeltem volna.  Néha úgy érzem, hogy rátelepszem, de eddig még nem küldött el. A heti beszélgetések nekem segítenek abban, hogy ne inogjak meg és valakinek elmondhassam a kis győzelmeimet magam felett.
Testi érintés -
Régebben sokkal taktilisabb voltam, ma már igyekszem nem lenni. engem nem zavar, ha hozzámérnek. A masszázs az egyik kedvencem. Sajna erre a hétre nem tudtam kozmetikushoz időpontot egyeztetni, de a jövő hétre igen. (Jövő hétfői győzelmi kényeztetés, ami miatt nem bűnözhetek, ha akarnék sem.)
Az utolsót nem építettem be a mai napba: szívességek. ( Majd a munkahelyen jöhet a segítős attitűdöm.)
Na, azért nem volt minden ennyire optimális! délben megcsúsztam az ebéddel, pontosabban nem vittem ennyi fehérjét. (Elszaladt az idő Katával.) Mindent át kellett strukturálnom. a kilencven percenkénti shake nem volt probléma, de tegnap este nem tartottam be a két perces szabályt. ( Amit két percen belül elintézhetsz, azt tedd meg rögtön.) Reggel roham volt és elfelejtettem kitenni a fagyasztóból a húst. olvadás és elkészítés tovább tolná az evés idejét, így csak zöldséget ebédeltem. A zeller-retekcsíra- uborka így is intenzív ízélménnyel lepett meg ismét.
Az esti sós viszont 22 óra környékére húzódott. Már nagyon vártam a thai levest. Hm...újabb tapasztalat. Kókusztejes élmény jött vissza intenzív paprikás szerű ízzel. Már tudom, hogy inkább az indiai lesz a kedvencem.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése