Magamról

17 múltam évek óta. Diáknyúzó vagyok munkaidőben. Szabadidőmben keresem magam és azokat a dolgokat, amitől épülhet (belső)világom.

2011. április 13., szerda

Bevezetés

Minden család története egyedi és tele van titkokkal és érdekességgel. Gyerekként imádtam anyu munkahelyére bejárni, mert sok-sok érdekes dologgal találkoztam. Imádtam játszani a pecsétekkel. Lapokon készítettem érdekes ábrákat elforgatással. Nem érdekelt, hogy elhalálozott vagy érvénytelen a felirata. A fénymásoló is sok lehetőséggel kecsegtetett. Őrzöm a kéz- és lábnyomatomat azóta is! DE az igazi rejtélyt számomra a fehérre festett páncélszekrény jelentette... Mindig zárva volt és gyermeki fantáziával elképzeltem, hogy mi vagy ki lakhat benne. Nagyobbacska gyerekként elkísértem édesanyámat egy esküvőre, amit ő celebrált. Ekkor feltárult végre a rejtélyek ajtaja, de az esküvői kellékeken és nagy könyveken kívül nem láttam mást.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése